با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی نجوم اول شدند/کسب ۳ مدال طلا،۴ نقره و۳ برنز از سوی نخبگان ایرانی
زیارت عاشورا
دانش‌آموزان ایرانی در نهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک با کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز به مقام قهرمانی جهان دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه پژوهشگران جوان، دانش‌‌آموزان تیم ملی المپیاد نجوم ایران در نهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک با کسب 3 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز به مقام قهرمانی جهان دست یافتند.
در این مسابقات که از چهارم لغایت 13 مردادماه با شرکت 41 کشور جهان در شهر سیمارانگ اندونزی برگزار شد، آرمان وثیق زاده انصاری، فاطمه زرگرباشی، علی زارع به مدال طلا، سعید حجتی نژاد، سید مرتضی سادات، محمدهادی ستوده، علیرضا ارجمند شکوری به مدال نقره و علی چگینی، پارسا نوروزی و سید علی هادیان امرئی به مدال برنز دست یافتند. در این رقابت‌ها، آرمان وثیق زاده انصاری جایزه ویژه بهترین نمره تحلیل داده، فاطمه زرگرباشی جایزه ویژه بهترین دانش‌آموز خلاق و علی زارع جایزه ویژه بهترین نمره تئوری را نیز از آن خود کردند. اعضای تیم و سرپرستان این المپیاد بامداد جمعه 16 مرداد از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور می شوند و مورد استقبال مقامات ارشد وزارت آموزش و پرورش، خانواده‌ها و اعضای باشگاه دانش پژوهان جوان قرار می گیرند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:, | 17:54 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |